Det ser ljust ut igen!

Publicerad 2013-08-04 13:28:14 i Allmänt,

Hmm, ja. Som jag tidigare har konstaterat är jag verkligen inte bloggtypen. Men tänkte slänga in ett litet inlägg här nu eftersom jag har något halvintressant att berätta. Kanske tom blir ett par stycken inlägg idag. Haha.

Detta är nu tredje dagen som jag tar Cipralex. Jag vet att det är för tidigt för att kunna ge resultat efter bara 3 dagar, men vill ändå påstå att jag känner en positiv förändring i mitt humör.

Den senaste tiden, från någon gång innan midsommar, har jag varit väldigt nedstämd med flertal sammanbrott och något suicidala tankegångar som resulterat i en ledsen och orolig Line utan någon glädje. Min vältränad fasad har inte hållt och jag har brytit ihop "in public" vilket är ovanligt för mig.

Men idag är första dagen på länge som jag känner mig lite glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela